Digitális alközpont rengeteg hasznos funkcióval
A vállalatok kommunikációs központjai eleinte mechanikusan, jelfogók segítségével, majd később elektronikusan működtek, aztán berobbant a digitális kor, így ma már egy progresszív vállalat a digitális alközpont alkalmazásánál nem adhatja alább.
Az általuk irányított rendszer egyre kifinomultabb lehetőségeket teremt a felhasználóknak. Nagy előnye a bejövő hívások automata kezelése, gyors kapcsolása a megfelelő helyre, de gyakorta igénybe vett szolgáltatás az egyidejű beszélgetés, azaz a konferenciakapcsolás is, amely hálózaton belüli és kívüli felhasználók egyidejű beszélgetését teszi lehetővé.
Milyen plusz lehetőségeket nyújt a digitális alközpont?
A digitális alközpont alkalmazásával bármikor letilthatók a bejövő hívások, ilyenkor sok esetben választható a foglalt jelzés, illetve az üzenetrögzítő aktiválása. Az eszközök nagy része minden mellékállomás számára fenntart meghatározott számú memóriát, így a fontos telefonszámok, beosztás és egyéb információk megjeleníthetők a kijelzős készülékeken.
A legtöbb digitális alközpont rendelkezik partnerkapcsolat funkcióval, amely például a főnök-titkár kommunikációt támogatja. Így asszisztensével a főnök bármikor értekezhet anélkül, hogy azt beszélgetőpartnere észrevenné.
A digitális alközpont használatával költséghatékonyabbá tehető a rendszer, hisz bármikor ellenőrizhető, kivel folytat beszélgetést egy adott mellékállomás, illetve hol tart éppen a havi számlája.
Mivel itt egy komplexebb rendszerről beszélünk, amelyhez más digitális eszközök is csatlakoztathatók, a digitális alközpont kamerák irányításához, kaputelefonok összehangolásához is jó megoldás.
Hasznos lehet egy családi otthonban is, ha modernizálni és egységesíteni kell a kommunikációs eszközöket. Honlapunkon több árfekvésben is kínálunk alközpontokat, a leírások által bármely termék részletesen megismerhető, érdemes nálunk szétnézni!