A Panasonic telefonközpont kielégíti az irodai igényeket

Az első telefonközpontot Puskás Tivadarnak köszönhetjük, aki Amerikában dolgozta ki terveit, 1877-ben már működött is a világ első központja Bostonban, mellyel 20 km-es távolságra is el lehetett már telefonálni.

Persze ezek az ősszerkezetek még nem szolgáltak olyan célokat mint egy mai modern Panasonic telefonközpont, de mindenképp magukban hordozták a kommunikációs eszközök fejlődésének lehetőségét. Ma egy cég zökkenőmentes működésében, egy sok irodával rendelkező hatalmas épületben, nagy szükség van arra, hogy minden lehetséges eszközzel adott legyen az információáramlás.

Egy új Panasonic telefonközpont segítségével ez ma már megoldható. Egy ilyen telefonos elosztó központ mellékekre tudja osztani a bejövő hívásokat, így minden ügyfél azzal a személlyel tud közvetlenül beszélni telefonon, aki éppen érintett az adott témában.

A modern Panasonic telefonközpont

Egy modern Panasonic telefonközpont alkalmazásával felgyorsulhat a munka, több ügyfelet lehet elérni, hatékonnyá válik a rendszer. Honlapunkon is megtalálható a Panasonic telefonközpont több típusa, a termékek legtöbbje rendelkezik hangüzenetek kezelése, SMS irányítása, távkarbantartás, hívófél azonosítás, automatikus időbeállítás funkciókkal.

A Panasonic telefonközpont egyik nálunk is kapható, közkedvelt típusa a KX-HTS32, amely kifejezetten kisméretű és otthoni irodák igényeit elégíti ki. Hibrid, tehát hagyományos és IP alapú egyben, alkalmas a legkorszerűbb kommunikációs megoldások kezelésére, de a meglévő alközponti rendszerbe is könnyen illeszkedik.

Ez a Panasonic telefonközpont nagy teljesítménye révén rugalmasan hozzáigazítható a jövőbeni üzleti igényekhez. Raktárkészletünkben megtalálható több hibrid és IP, sőt analóg telefonközpont is, leendő ügyfelünk honlapunkon részletes leírást is talál mindegyik típusról, további információkhoz pedig az elérhetőségeinken keresztül lehet hozzájutni.  

Vissza a listához

Panasonic nagyker ár Viszonteladóknak érdekel

184 157 133